Introductielidmaatschap: 25 euro voor één jaar

Wil je eens kijken hoe het bij VVD toegaat? Bijvoorbeeld omdat je afgelopen verkiezingen al VVD stemde - en het leuk vindt je verder te verdiepen? En vooral jouw mening te delen? Of misschien liep je al langer met die gedachte rond?

Maak dan nu gebruik van het aanbod om introductielid te worden; 25 euro voor één jaar.
Aan het einde van het jaar kun je beslissen of je lid wilt blijven of niet. Als je niet verlengd eindigt het lidmaatschap automatisch weer.

Mensen die denken zoals jij

Enthousiaste mensen met eigen frisse en positieve ideeën: dat is waar we bij VVD voor willen staan. Niet bij de pakken neerzitten en moeilijke beslissingen niet uit de weg gaan. Maar altijd met als doel een beter Maassluis voor iedereen. Herkenbaar? Dan is de kans groot dat je bij VVD de mensen tegenkomt die net zo denken als jij.

Je komt makkelijk in contact met raadsleden, wethouder en Tweede Kamerleden. Tevens kun je jouw licht laten schijnen op wat er volgens jou zou moeten gebeuren. Ook kun je meeschrijven aan het verkiezingsprogramma en zo direct je bijdrage leveren.

Maak gebruik van het introductie-aanbod!

Als je gebruik wilt maken van het aanbod introductielidmaatschap (25 euro voor één jaar) klik dan op van deze link. Je komt dan op de landelijke website, maar na aanmelding krijgen wij daarvan weer bericht. Wil je sneller in conctact komen met VVD Maassluis stuur even een mailtje naar aanmelden@vvdmaassluis.nl , wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Je bent van harte welkom bij de VVD!