VVD Midden-Delfland stelt kandidatenlijst GR2018 vast

De leden van de VVD Midden-Delfland hebben donderdag 23 november 2017 op de algemene ledenvergadering de definitieve kieslijst bepaald voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018.

De lijst wordt aangevoerd door de eerder als lijsttrekker gekozen (en huidig fractievoorzitter) Jacob van der Eijk. Voorzitter Rienk van der Heijden: “De eerste 4 plaatsen op de lijst worden ingenomen door nieuw en ambitieus talent onder leiding van de huidige fractievoorzitter. Met deze lijst zal de VVD met de verkiezingen een mooi resultaat kunnen gaan neerzetten!”

Van de zittende raadsleden keren Fred Plooij en Marga Steenhoek niet meer terug in de gemeenteraad. Fred Plooij staat op de 12 e niet- verkiesbare plaats en Marga Steenhoek gaf er de voorkeur aan niet meer op de kieslijst te willen staan.

Gert-Jan van Dooremaal was al in juni jl. teruggetreden uit de gemeenteraad en staat nu op 11e plaats.

Jan-Paul van Staalduinen, ex-wethouder sluit de lijst af als lijstduwer.

De kieslijst van VVD Midden-Delfland

Hieronder de kandidatenlijst waarmee VVD Midden-Delfland de verkiezingen ingaat.

1   Jacob van der Eijk (lijsttrekker)

2   Wendy Renzen-van Leeuwen

3   André Gebben

4   Jerry Moerman